smarriga pannkakor!

Jabbadabbadoo ! kan ju lova att jag nästan vill göra frivolter utav lycka just nu .
nej , bebisen är inte på gång , men mamma kom hem med en hel drös med pankisar. Jag som var så himla sugen på det. Så nu sitter jag och äter pannkakor med socker och sylt , så himla gott , men onyttigt.

Mamma har precis åkt , hon skulle till sin karl i kalmar för att imorgon åka till secilien. Dom skulle stanna där tills på onsdag , men inte nog med det . Sen skulle hon även stanna kvar i kalmar när dom kommit hem också , enda tills på söndag , så nån nyfödding ska hon nog ha himla tur om hon hinner med att se .
Nog för att hon lika gärna kan se den när hon kommer hem , men endå . Om jag skulle bli mormor eller moster eller nåt så skulle jag vilja se den så fort som möjligt .
Men som sagt , bebis kan ju bli två veckor försenad också .. och då hinner hon ju hem . Men det hoppas vi inte på.



nog om det ..

jag sitter iallafall som sagt och käkar pannkakor i soffan och inväntar min underbara thias som troligtvis kommer hem om cirkus en timma. Har ingen aning om vad vi ska hitta på för nå skoj men troligen ingenting alls mer än att åka hem , duscha , kolla på film och "alla" braiga program som går på teve idag (dvs "halvåtta hos mig" och "idol").

Kommentarer
Postat av: Nize

Åh herregud vad nära det är nu! är in å kikar flera gånger per dag...



Oj oj om du bara visste vad som väntar dig. Den lyckan du kommer få känna och det du kommer uppleva. Jag är så avis. Skulle vilja göra om det tusen gånger!

2010-09-09 @ 20:56:50
URL: http://nize.blogg.se/mittliv
Postat av: sandrah och colin

Hoppas du slipper gå över. Jag trodde jag skulle dö när jag gått över 12 efter bf och dom säger att de inte räknar övertid efter 42 veckor på förlossningen. 6ar man vatten så låter de bebisen stanna inne två veckor till om den vill. Fy! Kom ut nu då!

2010-09-09 @ 23:35:46
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0