sovit en stund.

Nu har jag sovit en stund , dock vaknade jag en gång varje halvtimme utav både halsbränna och kissnödighet.
Har en jättekonstig känsla , känner mig typ sjuk på nå vänster. Svettas,trött,halsbränna,virrig,orolig...

Ska sätta igång med mina sysslor snart , ska laga lite matlådor + kanske äta lite själv (om jag får i mig nåt). Ska även ta en dusch och kanske ge mig på skurning av golv , bakning osv. Men vi får se hur mycket som orkas med. Vill så gärna att förlossningen ska börja nu , det här var ju min dag , dagen med stort D - men än känner jag inte skymten av att nån förlossning ska börja. Har inte speciellt ont iallafall.. även om jag känner mig konstig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0