dagen händelser.

Idag vaknade jag och världens bästa L runt niotiden , då gick vi upp och käkade fukost och sedan lekte vi fram tills halvtolv då det var dags för L att sova middag . Så nu sover hon och jag sitter och kikar på BB live . Dom kör ett fettförbrännar-prgram just nu för att gå ner i vikt , så jag hänger på lite där med situps och sånt.

Snart kommer T hem från jobbet
, så då ska vi åka och köpa en bilbarnstol till L. Dock har jag lite beslutsångest eftersom att jag vill kunna förflytta stolen mellan olika bilar ifall jag vill åka iväg nånstans med nån på dagarna. Den vi ska köpa är en sån där Besafestol som är jättetung . Men det är ju trots allt säkerheten som är viktigast , så det får nog bli en sån endå. DOm få gångerna man ska åka nånstans får man vell flytta över den då fastän den är så tung och krånglig att sätta fast.

Vi ska även storhandla idag. Kanske också åka förbi biltema och kolla ifall dom har slangar till barnvagnshjul. Våran gamla vagn fick ju punka så det börjar bli dags att laga den nu när den ska säljas :)
Den är som sagt tillsalu , så är någon intresserad utav en bra "förstavagn" så får ni gärna hojta till. Det är både liggvagn,sittvagn och bilbarnstol som ingår och alla kan fästas på själva chassit.

Kommentarer
Postat av: Sandra, Colins mamma

Vi ska köpa en besafe på babyproffsen. Superenkel att flytta mellan bilar en sån som man pumpar fast och slippa krypa under säten när man ska sätta fast den. Den säkraste enligt han som jobbade där 6000 spänn men jag skulle kunna lägga hur mycket som hälst för att ha Colin säkert. Dock spelar det ingen roll vad man har för stol om man har en gammal bil.

2011-04-21 @ 13:10:16
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0