Mibilblogg- idag tog jag och min underbara...

Mibilblogg- idag tog jag och min underbara Lovis bussen till stan för att luncha med en vän, det blev sallad för min del såklart, måste hålla den här braiga vikten som jag ligger på nu. Efter lunchen mötte vi upp min syster för att umgås med henne, vi tog en cola på brända bocken innan vi sedan gick en promenad till rusta och sedan upp till söder där mamma bor och här är vi än. Snart kommer älskade Thias och hämtar oss :) det blir till att umgås med dom allra bästa ikväll och kolla på bb live;) Imorgon är det lön, min första lön på ett bra tag, känns skönt att vara här igen! Jag är världens lyckligaste helt enkelt:D och idag är Lovis 7 hela månader, min älskade tjej, jag är så himla glad över att jag har henne!!


Kommentarer
Postat av: amandaaa

när du jobbar, varf jobbar du då ? :)

2011-04-20 @ 17:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0