våran morgon.

Men då .. skrev ett inlägg från mobilen tidigare idag men såg att det inte kommit upp. Det ringde precis så det avbröts vell eller nåt då.

Iallafall så vaknade Lovis tidigt även idag
eftersom att hon la sig så pass tidigt igår , men vi låg kvar i sängen ett bra tag innan vi slutligen klev upp och åt frukost. Gröt och smörgås för Lovis del och en macka för min del. Det är så mysigt att äta tillsammans och för oss är det viktigt att äta tillsammans (så gott det går) nu när Lovis finns med oss.

Efter frukosten så satte vi oss i vardagsrummet på en filt och lekte
i en timme . Lovis satt upp helatiden(!) utan någon hjälp eller stöd från någonting och utan att ramla en enda gång- så himla duktig. Dom lär sig verkligen fort småbarn..
Efter det så blev hon jättetrött och det blev dax att sova middag , så nu sover hon för fullt och jag passade på att slå mig ner vid datorn en stund. Ska börja laga mat snart så att det finns färdigt när T kommer hem från jobbet och att det även finns lite matlådor eftersom jag behöver ha med mig MINST 1 matlåda varje pass jag jobbar eftersom att jag jobbar i 24 timmar.. Man måste verkligen ha det för att orka märkte jag sist jag jobbade.

Ops , märkte nu att jag glömt att ta fram korven till maten på tining , satan.
Det blir korvstråganoff tror jag , mums!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vart jobbar du? :)

Kram

2011-04-13 @ 13:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0