Mobilblogg- efter fyra timmar på akuten oc...

Mobilblogg- efter fyra timmar på akuten och hemkomst mitt i natten så vågar jag faktiskt erkänna att jag är riktigt slut trots att jag både är barnledig och vaknade runt 10 - men det får man vara.. Ska träffa en neurolog (inom kort hoppas jag) som ska avgöra vilken medicinering som ska ske för mig. Känns skönt att det går framåt, men fram tills dess vill läkaren att jag ska sluta med den nuvarande iochmed biverkningarna den gav mig. Nog om detta! Idag vankas firande hos fam Gyllenskepp och imorgon är det jobb för min del! Blir troligtvis en utlandsresa runt 25/26 som det ser ut just nu,det behövs!


Kommentarer
Postat av: agneta

Det gör ni rätt i! finns ju sjukt billiga där runt 25/26e, har kollat hur länge som helst. Men nu verkar de vara jobb i vägen ändå :(

2011-08-12 @ 22:43:31
URL: http://zedmoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0