Lugn och ro.

Just nu är det ovanligt lugnt här hemma (och har vart det nån timme). Lovis sover för fullt och Svea är på semester i Dalarna med pappa min. Hon ska fira jul där med honom..

Medans lugnet fortfarande håller till här hemma så passade jag på att avlägsna lite fjun i ansiktet med hjälp av min grymma hårborttagningskräm, så nu fattas bara massa solning och en lång dusch innan jag är redo för den grönjävligt överskattade julafton..

Jag vet varken ut eller in hur det blir i jul, man ska ju verkligen vara ÖVERALLT om alla andra får bestämma. Själv hade jag önskat att jag och min familj hade ett fint litet eget hus att fira jul i, så kunde dom som ville komma dit och mysa på julen..:)
Men det får bli i framtiden.

Imorgon måste jag, liksom alla andra puckon, ut och införskaffa dom sista klapparna och även lite mat inför fredagkväll då det blir uppesittarkväll hemma hos oss:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0