Vilken pers!

Att handla (mer än en kasse) mat när man har en ettåring som springer åt helt fel håll när när man släpper ner henne, är ingen bra kombo. Åtminstone inte för mig, idag..
Jag skulle nämligen åka och handla på Coop i förmiddags och tog med Lovis. Först och främst fick jag åka förra varv runt köpis för att ens hitta en parkeringsjäkel och när jag väl hittat en blev det långt ifrån Coop ingången där jag skulle in.
- äh, spelaroll?! Tänkte jag eftersom jag endå kunde ta en kundvagn med allt i. Trodde jag ja.. När jag kom ut med alla kassar och skulle ta mig till bilen så kom jag ingenstans. Ingenstans! Hjulen fastnade i snön och bilarna stod för tätt för att jag skulle kunna komma igenom med vagnen. Så jag fick krångla mig tillbaka till vagnbåset och bära 3 kassar mat OCH Lovis.
Inte att göra om säger jag bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0