Ifyllning.

Äntligen hemma efter en ifyllning av ögonbrynen ..
Min syster följde med mig eftersom att jag skulle skjutsa hem henne efteråt. Hon satt där brevid mig och filosoferade i nån timme medans jag låg på britsen och fick mina ögonbryn en aning snyggare!

Jag hade ju som sagt inte riktigt bestämt mig hur dom skulle bli , eller hur jag ville att dom skulle bli rättare sagt. Men när jag väl var där valde jag att både byta färg och även göra dom lite tjockare. Så nu ser dom ut att vara skitsnygga , men det får jag förstås avgöra sen när dom är färdigläkta , men vad jag kan se nu så är jag riktigt nöjd.

Tänkte först skippa att lägga ut bild eftersom att det ännu inte syns något riktigt resultat , men kanske kan vara kul endå att titta tillbaka sen hur dom såg ut och sedan jämföra . Äh, såhär ser dom iallafall ut nu :





Slänger ut bättre bilder sen när dom har läkt..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hej, tänkte bara höra vart du har gjort dom någonstans :)

2011-02-09 @ 19:32:09
Postat av: Ida

Hej. Tänkte höra vart du har gjort dina ögonbryn någonstans & pris :). Väldigt snygga :D!! Kram kram

2011-02-13 @ 12:02:03
URL: http://mshuvudled.devote.se
Postat av: Ida

Hej jag måste fråga dina ögonbryn är jätte snygg men vad har du gjort för något för du väntar på att dem ska läckt färdigt? Ida

2011-02-16 @ 17:56:32
Postat av: Ida

Hej jag måste fråga dina ögonbryn är jätte snygg men vad har du gjort för något för du väntar på att dem ska läckt färdigt? Ida

2011-02-16 @ 17:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0