Mobilblogg- nu är vi hemma från mamma. Pap...

Mobilblogg- nu är vi hemma från mamma. Pappa T nattar lovis och jag ska göra lite matlådor tror jag.. Lagade ju gratäng tidigare idag så han får vell de till matlåda tänkte jag. Imorgon ska vi ta de lugnt härhemma. Lovis är hängig så jag tänkte att hon ska få vila ordenligt . Så de blir nog till att kolla på film och mysa tillsammans. Min älskade tjej! På kvälllern har vi tvättstuga och innan dess ska jag hinna iväg och fylla i mina ögonbryn (som förövrigt ingick i grundpriset). Ska nog göra dom lite lite tjockare längst ut och kanske kanske kanske även byta färg helt och hållet. Tycker den jag har nu är lite för röd ..typ.. Lägger ut före och efterbilder sen när dom är klara imorn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0