Sälja EFX?

Hej på er !
Jag och Lovan ligger fortfarande i sängen och myser .. Vi vaknade dock runt 9tiden.
har kollat på lite program på datorn som "baby baby" och så.

Såg nu när jag loggade in på bloggen för första gången på dagen , att jag hade fått en kommentar ang. det där efx armbandet jag har. En förfrågan ifall jag skulle kunna tänka mig att vilja sälja sånna .
Så nu ska jag fundera lite och kanske fråga lite hur det kommer att gå till osv , innan jag ger ett svar till han som frågade.
Känns jätteroligt att han frågade , men frågan är bara om man kommer att sälja några med tanke på att dom funnits ett bra tag nu., alla kanske redan har dom ?! Men jag ska fundera lite som sagt..

Nåväl , nu är det nog dax för lite lunch för Lovis del. Gröt står som vanligt på menyn!

Kommentarer
Postat av: hanna

dom finns ju desutom att få tag på tradera för en billig peng nu..

2011-02-01 @ 13:04:44
Postat av: Oscar

Säg til om du börjar sälja. Jag skulle vilja ha en sån :-)

2011-02-01 @ 16:58:11
Postat av: Joni Roponen

Hej Hanna,

EFX som säljs på Tradera och Blocket är kopior beställda från Kina och tillverkade av allergiframkallande gummi med hologram utan funktion!

Det blir dyra och farliga gummiband det! Brann advokatbyrå skickar en varning till dessa kopiasäljare och om dessa ej upphör med detta fullföljs detta av en stämning!!!

2011-02-01 @ 22:38:13
Postat av: clara f

om du börjar sälja köper jag nog ett! :)

2011-02-03 @ 20:22:33
URL: http://www.clarahfransson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0