skönt för henne..

Det var en hyffsat mycket piggare och gladare tjej jag fick som sällskap nu den senaste timmen.
Anledningen var att Lovis inte gjort nummer två på flera dagar och har därmed haft riktigt ont i magen och vart grinig och panikskrikit till som tätt , något vi inte är vana vid. Hon gråter i vanliga fall näst intill aldrig..

Men iallafall så hjälpte jag henne idag genom att ta tempen i rumpen, ingen feber men en himlans massa från magen kom ut. Skönt för henne , skönt för oss ..

Eftersom att hon haft så ont i magen hela dagen så har hon sovit jättedåligt både inatt och nu på förmiddagen . Inte kunnat slappnat av liksom . Men nu somnade hon ovaggat mitt på våran säng..



Medans hon förhoppningsvis sover ett tag så tänkte jag slå mig ner i soffan i vardagsrummet och kika på en film. Antingen "Love and other drugs" eller någon dokumentär..

Kommentarer
Postat av: Veronica

Skönt att de kom ut, inte lätt att ha så ont & inte kunna berätta de för någon :(



Jaha, men då bor vi ju rätt så nära varandra för jag bor i Hudiksvall med min sambo & våran kisse :)

Jag är 20 år :) du själv?



Kramisar

2011-02-14 @ 13:57:25
URL: http://siivonenveronica.blogg.se/
Postat av: Veronica

Vi brukar åka genom Valbo när vi ska hem till min familj som bor nere i Norrköping :)

Åh, spännande :) det är ju inte alls långt kvar..



2011-02-14 @ 14:07:10
URL: http://siivonenveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0