fel film.

Kul att vi kollade på film nyss då , ni vet den där " i rymden finns inga känslor" som jag skrev tidigare..
Så bunkrade vi upp med läsk o så i sängen , så slutar den efter 30(!) minuter. Då har vi råkat fått hem den nedklippta versionen som gick på teve förr, så drygt.

Men men ..

Ska upp tidigt imorgon och göra oss iordning för att sedan åka ner på polisstationen och göra pass till mig och Lovis, kul bara att jag ser ut som ett helsike i både hår och ansikte. Men får försöka göra det bästa imorgonbitti när ja vaknar. Ska iallafall platta håret o sminka mig lite!
Även Lovis ska få göra pass imorgon , så det ska bli spännande att se hur det går med kortknäppning o sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0