Hushållsmaskiner.

Idag när jag och T var ute på äventyr så passade vi på att köpa våra efterlängtade hushållsmaskiner som vi hittade till väldigt braiga priser.
Det blev en bakmaskin som bakar brödet åt en helt utan en enda ansträngning, förrutom att lägga i ingredienserna förstås. Sedan blev det även en fritös som vi så länge velat ha.



Bakmaskin



Fritös



Vi ska prova båda maskinerna imorgon och se hur dom funkar .. Men jag antar att bakmaskinen iallafall är en höjdare, har bara hört bra saker om den. Lätt värt att prova !

Uppdaterar självklart imorgon med resultat , men först ska vi på 40årspartaj hos Lovis FARFAR. Ja, Lovis farfar är faktiskt bara 40 år. Lovis farmor med för den delen..
Gölligt , hoppas jag och thias också är unga när vi får barnbarn.

Kommentarer
Postat av: sara

ååhå, du måste berätta hur bakmaskinen var, jag har funderat fram och tillbaka på en ;)

2011-01-29 @ 12:06:32
URL: http://saraularsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0