Inför dopet.

Nu har vi inhandlat det sista inför dopet som var fikat .
Sidenband och så handlade jag på stan igår när jag var där med Anna. Tänkte inte lägga ut nå bilder eller så på varken klänning eller nånting , tänkte att ni får se det efter dopet har vart på Lördag.

Det jag kan säga är att klänningen är OLD, riktigt OLD. Min morbror hade den när han döptes och han är vell nästan 50 år , så det säger ju sig självt, men den är rätt söt.
Bandet kommer självklart inte att vara rosa, utan en annan färg.

Nu ser jag verkligen fram imot dopet , först strulade allt sig , men nu har vi ordnat allting och det känns bra trots omständigheterna och allt som strulat.

Lovis är det viktigaste för oss , ingenting annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0