inga "måsten".

Idag vaknade vi runt tiotiden , låg sedan kvar i sängen och mös tillsammans hela familjen. Ja, det här är ju thias sista dag på sin semestervecka, sorgligt men sant. Gud vad tomt det kommer bli här hemma imorgon!
Nästa lediga vecka tillsammans blir först när vi åker utomlands tillsammans, som jag längtar..

Idag har vi inga "måsten", men nånting kommer vi nog att hitta på. Skulle behöva handla lite till Lovis dop och även hämta dopklänningen. Men det är ju inte så mycket man behöver köpa , våra familjer skulle baka bullar,marängtårtor,kakor och sånt, så det enda vi måste köpa är ju egentligen kaffe och läsk. Men vi tänkte köpa lite småkakor med , sånna som dom flesta gillar.

Annars har vi som sagt ingenting planerat..


Kommentarer
Postat av: Sandra, Colins mamma

Åh vi ska också handla till kalas nu. Massor att förbereda men det kommer väl bli kul tillslut :) Skoj med dop det skippade vi. Hör av dig om du har tråkigt någon dag så kan vi hitta på något. Kram

2011-01-16 @ 13:12:27
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: Viola

Hej, tänkte bara titta in och säga att jag just nu har en tävling på min blogg där just Du har chans att få lite fler besökare genom att bara klicka in och lämna en kommentar. Så kika in och var med och tävla om att bli dagens blogg! Ha en bra dag :D

2011-01-16 @ 13:48:32
URL: http://violasplace.blogg.se/
Postat av: Viola

Hej, tänkte bara titta in och säga att jag just nu har en tävling på min blogg där just Du har chans att få lite fler besökare genom att bara klicka in och lämna en kommentar. Så kika in och var med och tävla om att bli dagens blogg! Ha en bra dag :D

2011-01-16 @ 13:48:38
URL: http://violasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0