Mobilblogg- godkväll på er! Ligger i sänge...

Mobilblogg- godkväll på er! Ligger i sängen och kan inte sova.. Lovis därimot hon sover sedan en stund tillbaka så det är ju bra. Vi ska faktiskt upp klockan 8 'imorn' för vi ska åka till lager o handla kläder till lovis, så man måste vell försöka sova trots allt så man orkar upp.. Tänkte ta lovis i baksätet med mig imorgon så vi kan busa lite på vägen dit. Om hon inte somnar förstås, vilket hon jämt gör när vi åker bil.. Ska bli riktigt kul att komma iväg tillsammans med thias, han brukar ju alltid jobba när jag åker dit. Har vart där 3 gånger nu på senaste tiden utan honom så nu är han glad att även han får följa imorn:) gullgrodan min! Nej, nu får ni sova så gott hörrni för nu ska jag ta mina ögonbryn o gå och sova haha. Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0