Mobilblogg- idag har vi vart på äventyr he...

Mobilblogg- idag har vi vart på äventyr hela dagen, först va vi till moster min o kollade på dopklänningen o fika umgicks med alla som va där, Dvs en annan moste o även min mormor. Sen äkte vi iväg till moster mins kompis o lagade mat och lekte Med deras lilla son som är hur söt som helst. Efter vi hade ätit så begav vi oss ut till Bilen där vi sitter nu, är påväg Hemåt. När vi kommer hem ska vi nog kolla på en film o sen sova så thias orkar upp imorgon till jobbet. Jag och lovis därimot ska ta en promenad till högskolan o åka därifrån till min syster:) ska bli kul att äntlgen träffa henne, det var verkligen inte igår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0