Mys hos moster Anna.

Idag har jag inte haft någon motivation till att skriva .. Vi fick inte en sån bra start på dagen om man säger så! Mer än så orkar jag inte berätta just nu ..

Iallafall så tog jag en dusch runt två och medans så satt Lovis med inne i badrummet i sin babysitter och lekte med spökerna som hänger på bygeln. Efter en stund somnade hon och sov ett bra tag efter att jag hade duschat klart.

När T kom hem ifrån jobbet runt fyra
så tog även han en dusch och Lovis badade sedan med honom en stund. När dom hade badat klart så klädde vi på oss och gjorde oss klara för att åka iväg till diverse affärer för att införskaffa lite nödvändigheter. Blandannat så åkte vi till Dollarstore för att köpa våtservetter, även 10 paket denna gång. Vi kör sånt där storköp varje gång vi är där så man slipper flänga fram och tillbaka så fort dom tar slut. 10 paket räcker i evigheter och iochmed att dom bara kostar 10:-/st så är det rätt ekonomiskt.



Lovis myser med pappa när han kommit hem från jobbet
Vi var även till rusta och så innan vi slutligen åkte hem till min moster där vi kikade på handboll, semifinalen. Men som ni säkert redan vet så förlorade sverige mot frankrike , vilket inte var helt oväntat..
I pause så beställde vi mat i från en pizzeria i hille som min moster och T sedan åkte och hämtade lagomt till andra halvlek.. Jag tog en kebabtallrik men åt ett par tuggor innan jag sedan insåg att den var riktigt äcklig! Uch!

Vi stannade kvar där ett bra tag in på kvällern innan vi åkte hemåt igen och nu är vi hemma och ligger i sängen tillsammans hela familjen . Vilken bra avslutning dagen fick endå om man jämför hur den började.
Puss på livet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0