gårdagen.

Igår var vi som sagt och badade på ett ställe här i närheten , sedan skjutsade jag och Lovan pappa T till hans föräldrar för att han sedan skulle åka på Getawayfestivalen.
Medans han var där så var jag och Lovan hemma och mös en stund innan vi sedan åkte ut till åbyggeby där min syster och hennes brutta var..
Vi käkade jättegod mat och så innan vi sedan åkte tillbaka till Gävle igen mot kvällern. Det blev så sent för Lovis så hon fick sova kvar hos moster i hennes säng medans jag åkte tillbaka till åbyggeby och hämtade min laddare som jag hade glömt och sedan till brynäs för att hämta T från festivalen.

Så idag fick vi verkligen sovmorgon , vi vaknade 11:30 ungefär. Helt galet!!! Men det var riktigt skönt faktiskt..

Idag är det festival för T igen och Lovis är fortfarande på vift med syster min. Dom är och badar. Så jag ska passa på att ta en lång jäkla  dusch nu och göra mig fräsch tills imorgon- för då är det Jobb och Getaway för min del också.
- Inte varje dag man får gå på festival och jobba samtidigt inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0