lite snabbt.

Nu sover Lovis middag sedan en stund tillbaka , så jag passar på att skriva lite snabbt medans .

Igår så var vi på sjukhuset en sväng på eftermiddagen , sedan åkte vi till affärn och köpte med oss en massa massa snarr för att sedan åka hem till min syster och titta på fotbollen. Vi köpte med oss en varsin pizza på resturangen tvärs över gatan också - så jäkla gott!

Klockan hann bli rätt så mycket innan vi kom hem , så det blev bums i säng för Lovis såfort vi kom hem . Vi därimot slog på lite "mysteriet på greveholm" innan vi gick och la oss . Den julkalendern är så himla bra! Kollade jämt på den när jag tex var hemma från skolan ..

Idag kommer pappa T troligtvis hem lite tidigare från jobbet , så vi får se vad vi hittar på för mys. Kanske tar jag en promenad med Lovis och möter honom där han är på jobb . Vi får se..

Lovis är förövrigt OMÖJLIG att hålla koll på just nu. Hon kryper som blixten och vill gärna ställa sig upp lite varstans. Så det gäller att inte släppa henne med blicken , för då säger det bara swich så är hon borta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad jobbar du och din pojkvän med ? :)

2011-07-18 @ 23:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0