Mobilblogg- idag träffade jag världens bäs...

Mobilblogg- idag träffade jag världens bästa annapanna på eftermiddagen, vi käkade lite kebab o gick ner i tvättstugan så hon kunde tvätta alla sina hundraelva kassar med tvätt.. Riktigt mysigt att träffa henne igen! Var ett tag sen.. När t kom hem från jobbet så åkte vi först till Valbo och hälsade på hans familj en stund, sen åkte vi till affärn och handlade en massa kakor tills imorn (idag) då thias fyller år(grattis loveli).. När vi kom hem från affärn så duschade vi och kollade på film och nu ligger vi i sängen och ska sova. Imorgon blir det kalas hela dagen och lugnt på kvällern, för på söndag väntar troligtvis jobb för min del, yeeehuu!:) det behövs verkligen den här månaden! Nu ska jag pussa mitt födelsedagsbarn godnatt,godnatt på er med förresten:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0