börjar bli less.

Att mobilblogga verkar fortfarande inte fungera så nu börjar jag bli less. Det är ju så himla simpelt att skriva ifrån mobilen istället för att hålla på att krångla med datorn. Speciellt nu på sommaren när man typ aldrig är hemma..

Antar iallafall att jag får ta och skriva här så länge.
Tänkte inte ta allting i detta inlägg , men jag måste bara ta och berätta om en mysig sak som vi gjorde igår. Vi var och kikade på kattungar på 5 dagar, så himla underbara.-Jag vågar utan att blinka säga att jag fått världens sötaste gäsp på bild!



Både jag och T blev helt förhäxade i dom små liven och funderade ett ganska långt tag på ifall vi skulle ta och tinga en. Men så blir det nog inte , vi har varken tid eller plats för ett litet (till) liv här hemma. Först måste vi hitta nytt boende och så, men det är nog snart löst ..

Iallafall , resten utav gårdagens bravader kommer i nästa inlägg. Självklart med bilder!

Kommentarer
Postat av: agneta

Men ååh, gud så söt! :D

Vi har 4små liv här hemma nu som föddes för 7timmar sen.. kan sitta o glo på dom i flera timmar!

2011-06-04 @ 21:56:44
URL: http://zedmoon.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hur gör man för att kunna mobilblogga?

Kan inte du förklara vad för app eller liknande man måste göra..

2011-06-04 @ 23:02:08
URL: http://siivonenveronica.blogg.se/
Postat av: emma - 19årig mamma till hugo :)

haha söt :D

2011-06-05 @ 00:40:45
URL: http://emmasc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0