Godmorgon!

Godmorgon!
Inatt sov T´s syster hemma hos oss , i samma säng för att vara på pricken.
Hon väckte mig 3 gånger under natten eftersom att jag hade världens mardrömmar o låg o ryckte o greja. Jag blev himla lättad när jag blev väckt kan jag säga!

Iallafall så inväntar vi en tripp till Lager157 nu. T´s mamma kommer och hämtar oss om en stund.
Blir vell där hela dagen antar jag och kommer vell förmodligen hem någongång på eftermiddagen.

Jag är så äckligt besviken förövrigt, men det är ju en annan femma. Tur att man väljer sina vänner säger jag bara.
Dock mindre synd att man inte kan välja sin släkt. Pinsamt.
Men nu ska vi inte deppa över det , även om jag förlorat en bästa vän.
Jag älskar dig endå, är så glad att du en gång kom in i mitt och Lovis liv.



Nu ska jag värma lite mat till L och sedan åka , hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0