Gran Canaria (del 2).

...fortsättning
på dag 1



När jag vaknade upp på morgonen dag 2 , insåg jag att det kanske inte var så smart att sova i solen utan solskyddsfaktor, ja , ni ser ju själva.



Dagarna därpå blev det skuggan i princip hela tiden för min del . Jag trodde nästan jag skulle få åka hem RÖD!





Nu kommer det lite blandade bilder från olika dagar eftersom att vi inte knäppte så mycket bilder vissa dagar, medans vi knäppte jättemånga andra dagar..










..nu vaknade Lovis upp från sin 3 timmar långa tupplur , så resten utav bilderna jag tänkte lägga upp får helt enkelt komma i ett annat inlägg.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Ni ser ut och haft hur mysigt som helst. Var ni nästan helt ensamma för man ser inget folk på bilderna? Jo jag måste fråga har frågat innan men ej fått något svar. Har du tatuerat din ögonbryn? Frågar för dem är skit snygga och vill göra det själv vågar ej dock. Skulle bli glad om du svara =). ha det bra

2011-03-30 @ 19:01:54
Postat av: tessan

Ni ser ut att ha haft det super härligt :) är riktigt avensjuk! När lillen kommer ut från min mage så blir det till att boka en resa ;p

2011-03-30 @ 22:30:01
URL: http://tewssans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0