hämta tvätt.

Godmorgon på er !
Idag tror jag att jag börjar få resefeber faktiskt - som vanligt. Jag brukar alltid bli magsjuk dagen då jag ska flyga någonstans. Sen brukar det gå över när man är framme typ..

Iallafall så är hela familjen samlade i sängen nu . T dricker morgonkaffe och Lovis piper av glädje. Älskar verkligen hennes morgonhumör (precis som mamma sin).

Idag ska vi hämta all tvätt som vi (istället för tvättstugan) tvättade hemma hos T´s föräldrar, dels för att vi var där och umgicks och inte ville passa nån tid , men också för att vi hade så jävulskt mycket tvätt och olika plagg. Så vi tvättade när vi var där , fast en maskin skulle hans mamma tvätta idag - värsta snällt !
När vi har hämtat tvätten så är det bara till att åka hem och packa . Jag har världens beslutsångest över vad jag ska ha med mig för plagg. Det lyckas ju alltid bli för mycket !?

Nu måste jag klä på mig och gå upp.

Kommentarer
Postat av: Sandra - Blivande mamma <3

sv; Åh, tack så mycket! :)) Hoppas ni får det toppen på resan nu! :D

2011-03-19 @ 10:18:01
URL: http://dolcesandra.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hoppas ni får en kanonbra resa ! Själva ska vi inte iväg förrän Februari , så vi har en låång väntan kvar :)

2011-03-19 @ 10:25:30
URL: http://tovaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0