knepiga folk finns det gott om.



Och till dig som skrev denna kommentar kan jag bara skratta åt. Tönt!
Har sagt det hundra gånger och säger det igen , jag skriver enbart för min egen skull och jag bryr mig inte ett dugg ifall den passar dig eller inte. :)

Anonym om snickerskaka.:
du är itne så jävla snygg som du tror att du är, fan va jag stör mig på folk som dig..
Jävligt ful blogg och de var sista gången jag läste din blogg! så jävla ointressant!
HEJDÅ
IP: 81.231.20.33




Såg att det var några som ville ha receptet på snickerskakan och det ska vi vell ordna , kan skriva upp det imorgon. Måste natta min lilla skrutt nu .
Puss och godnatt

Kommentarer
Postat av: Jess

Haha , vilken jävla muppkommentar ! Om man inte är intresserad över att läsa en blogg , varför lägger man då ner energi och tid till att ens kommentera ? Haha ! Jag tycker du är skitsnygg jag Frida ! Riktig jävla milf ! ;) jävla muppar det finns alltså !

2011-03-03 @ 06:44:28
URL: http://johneskog.blogg.se/
Postat av: Veronica

Herregud, jag förstår inte varför man måste hålla på sådär för? =S

Ta inte åt de, för det människan skrev stämde inte ALLS..

2011-03-03 @ 06:50:41
URL: http://siivonenveronica.blogg.se/
Postat av: Emma

onödig kommentar.. om man ändå ska kommentera kan man stå för vem man är :)

2011-03-03 @ 20:58:24
URL: http://emmamagdalenasara.blogg.se/
Postat av: Rodney

Hej tjohoo hallå frida här kommer RODNEY med den stora dasen och tränger sig på IGEN...



Ville bara skriva mitt namn så ni flickor kan slappna av. Rodney heter jag HEJDÅ

2011-03-04 @ 08:51:23
Postat av: Emelie

Men herregud, vilken tönt!

Om man inte tycker om att läsa ens blogg, behöver man väl inte gå in och göra det heller, och lägga ner energi på att klaga på andra.

Lyssna inte på såna sjuka kommentarer och dom vågar heller inte stå för vem dom är!



Du har iaf en jätte fin blogg och ett otroligt sött barn! =) ha det bra! kram

2011-03-07 @ 02:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0