massa barn.

Jag och T har suttit och kollat på tv nu i några timmar , först familjen annolunda , sen en unge i minuten och nu bigbrother.
Blir så tårögd av att se alla förlossningar och jag längtar så innerligt tills jag själv ligger där och ska föda Lovis lillebror/-syster. Jag vill ha en massa barn och T vill ha ännuflera haha .
- men vi får vell se hur många det slutar på .

Iallafall , imorgon ska L ta sin vaccinspruta (om hon inte får feber igen förstås).
Antar att jag kommer att gå dit ensam eftersom att alla är så upptagna , vilket självklart är förståeligt men också väldigt väldigt tråkigt.
Vi får vell se hur jag kommer klara det , får så j*vla ont i hjärtat av att se henne ha ont, sen är jag så jäkla spruträdd också så jag vet inte hur det kommer att gå. Men i värsta fall får jag vell blunda eller gosa mig in i Lovis mysiga kinder. Äh, det kommer gå bra.

Nu fortsätter BigBrother...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0