Mobilblogg- godmorgon! Hann inte skriva nå...

Mobilblogg- godmorgon! Hann inte skriva något igår, hade fullt upp med allt efter flygresan hem.. Allting gick jättebra iallafall och Lovis sov inte en blund på hemresan (heller),men hon var skit glad endå hon. Charmtrollet! Väl på Arlanda så tog allting så lång tid med avstigning osv, men tillslut Kom vi ut i solskenet där mamma stod och väntade vid bilen. Med sig hade hon värsta presenten, en sprojlans cykel. Värsta perfekta födelsdagspresenten! Synd bara att vi märkte att det var hål i däcket vi kom fram. Väl i Gävle igen så blev det barnens hus för att köpa en ny vagn, men den fanns inte i butiken så vi lära beställa isåfall, men de gjorde vi inte. Ska kolla på babyproffsen också. Sen åkte vi hem och lämnade all packning. Väl utpackade ur bilen så märker vi att vi har nycklarna i Valbo hos Thias familj, så vi fick ställa allting hos grannarna våra innan vi sedan åkte vidare till valbo för att hämta bil och säga hej till fam Gyllenskepp som längtat ihjäl sig efter Lovis. Sen åkte vi till affärn och nöd-handlade blöjor och välling innan vi hämtade Svea hos min mormor. Vi var vell hemma runt 21-tiden och då lära vi packa upp o sortera tvättpåsar innan vi kunde sova för att sedan gå upp kl 5 imorse. Nu är jag iallafall och jobbar, jätte trött är jag, men det ger vell med sig snart. Bilder från resan kommer vell upp imorgon när jag kommer hem. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0