Mobilblogg- idag har jag blitt tvungen att...

img_6936 (MMS)

Mobilblogg- idag har jag blitt tvungen att ligga i skuggan hela dagen under ett parasoll vid poolen medans Thias har legat i solen. Jag är nämligen kräftan kräftansson igår efter att ha somnat i solen utan solskyddsfaktor igår-smart!!  Längtar tills jag kan vara i solen igen, hoppas det är bättre imorgon. På bilden är det iallafall jag och Lovis när vi badade i poolen igår, skit mysigt! Nu har vi precis käkat och ska strax hoppa in i duschen för att sedan se oss omkring lite utanför hotellområdet.. Vi har det iallafall skitbra här i värmen. Ångar att vi inte bokade två veckor! Men vi planerar faktiskt redan en resa hit igen, i sommar. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0