hurtiga.

Idag har vi vart hurtiga och promenerat en massa. Först ner på stan , på stan och även hem från stan. Köpte med oss en varsin sallad innan vi gick hem som vi sedan åt när vi väl var hemma. Älskar sallad , skulle lätt kunna äta det varje dag!

Iallafall så kom systeryster förbi nu på kvällskvisten. Vi tittade på en film som just tog slut.

Orkar inte skriva så mycket mera, är så rastlös. Känner bara för att åka iväg nånstans. Typ utomlands eller vart som helst. Men det lär ju inte bli av .. Istället får man vell ta och gå och lägga sig och drömma sig bort någonstans.

Jag älskar dig min underbara Thias. Du är min bäste vän och den enda jag behöver ..
Du och Lovis! Jag älskar dig , jag älskar er . ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0