Mibilblogg- idag har jag och min finaste t...

Mibilblogg- idag har jag och min finaste tjej vart med moster Malin på köpis.. Vi gick lite på Ikea och även inne bland dom andra affärerna. Jag hittade lite fynd, för en gångs skull.. En jacka och två tunna långärmader, skönt med lite nytt. Nu gäller det bara att rensa ut lite gammalt skit. Använder knappt nånting jag längre efter min viktnedgång efter Lovis födelse..:) allt är för stort. Men vad gör vell det. Nu ska jag fortsätta titta på unga mödrar och sedan en film:) puss


Kommentarer
Postat av: Patrasken

Blev dock förvånad över att du inte verkar köpt något på ikea, har nog aldrig gått ut därifrån utan någonting. Imponerande!

2011-05-16 @ 23:22:09
URL: http://patrasken.com
Postat av: venna



inte slänga ;)

2011-05-17 @ 14:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0