mysdag med V & M.

Idag umgicks jag (som ni kanske såg i tidigare inlägg) med Venna och Max. Vi satt mest och pratade och bara "var", som vi brukar vara när vi är med varandra..
Max var så himla söt mot L, han pussade henne och kramade henne helatiden och sa :
- hej beeebis!

Jag fick även äran att laga lite god lax åt dom , det blev den gamla "vanliga" i ugnen med fetaoströra. Den uppskattades faktiskt av bådatvå , så det var ju kul :)
Klockan tre skulle venna iväg på en sak , så då gick jag och min finaste L till mamma och hämtade min hemnyckel som hon glömde att ta med sist hon var barnvakt , när jag jobbade.
Därefter kom T och hämtade oss där , så nu är vi hemma allihopa.

Ikväll ser det ut att bli hockey, bigbrother och pizza .. och kanske även lite besök(?).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0