Aktiv morgon.

Godförmiddag!
Imorse ställdes klockan på 7 för min del. Anledningen var för att vi igår var hos min fina syster och Emelie , varpå Lovis fick sova kvar eftersom hon somnade så skönt i sin säng där. Så imorse hämtade jag henne vid halv nio..

Nu sover hon så skönt här hemma och jag sitter och kollar på ett program om barn som är sjuka på diverse olika sätt.
Det är så otroligt att man kan få ett helt friskt barn när det finns så många otäcka sjukdomar att drabbas utav. Jag är så glad att Lovis är en frisk tjej!

Planerna idag då?
Inte så mycket inplanerat än så länge.! Kan inte gå på öppna nu när Lovis är förkyld, så vi åker kanske till Lovis farmor och farfar en sväng innan vi ska åka och hämta pappan i huset :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0