eldning och röjning.

Imorse när jag kom hem från jobbet strax efter klockan 06 så kröp jag direkt ner i sängen med min fina som sov som en stock. Jag sov till strax innan 10 då min fina lilla tjej kom in och väckte mig.. - finns det något bättre sätt att vakna på än när ens barn kommer ingående och letar och ropar "mamaa mamaa" och sedan öser än med massa mysiga pussar?! jag tror inte det! Vi åt lite frukost tillsammans innan vi sedan åkte iväg till hedesunda och röjde lite. Eldade en massa massa skräp och krattade nästan hela gården. Det kommer bli så mysigt där när det är färdigt. Lovis kröp och gick runt medans vi krattade och stod i .. Men större delen av tiden sov hon sin middag. Vi stannade där ett bra tag faktiskt innan vi åkte hemåt igen. Tiden gick så fort.. När vi kom hem så åkte vi till affären och storhandlade innan vi tillsist var hemma igen. Så nu ligger lovis och pappan i badet såhär efter middagen och själv lagar jag en potatisgratäng som ska bli till matlådor åt mannen i huset. Jag är så tacksam, tacksam för att jag har mitt älskade barn och min fina (snart blivande)man. Ni gör mig så stark när jag är som svagast..<3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ska ni gifta er? :)

2011-11-14 @ 00:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0