Impulsresa.

Det blev en impulsresa idag till lager 157 med familjen plus Lovis faster. Vi kände att vi behövde åka iväg och göra någonting istället för att bara sitta hemma.
Hittade lite kläder , men inte alls så mycket som vi brukar hitta. Det fanns nästan inga fina barnkläder alls -förrutom det gamla vanliga förstås..

Imorgon vankas det 24 timmars jobb för
Min del. Vi ska adventsbaka och dricka och glögg bland annat, så himla mysigt! :) det ska bli så kul nu när Lovis är så "stor" och förstår lite mera. Sötgrodan!

Nu ska jag fortsätta umgås med mina fina här hemma innan jag ska krypa ner och sova.
Puss och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Såg er där, så söt lillan är :) håller med om att de var dåligt med kläder :/

2011-11-27 @ 19:13:40
URL: http://garga.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad jobbar du med eftersom att din familj kan vara med på jobbet jämt? :)

2011-11-28 @ 13:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0