Besök och tankar.

Sedan våra kära besökare bestående utav thias mamma och lillasyster så har vi hunnit med att se tre skitbraiga program och nu väntar ett fjärde - "det okända" , lika spännande varje gång.
Imorgon har vi ingenting planerat än så länge, kanske går till öppna eller varför inte fira lönedagen med en shoppingtur på stan?!
Det visar sig!

Vi hade iallafall skit kul på öppna förskolan idag och Lovis älskar att vara där! Det var jättemycket barn idag och man såg knappt skymten av Lovis för hon lekte så mycket med allt och alla..
Tänk när hon får ett syskon, hon kommer bli världens bästa storasyster. Hon var så mysig med bebisarna där och pussade och "klappade fint" på deras huvuden.. Tänk att jag skulle vara på ultraljud snart om jag fick behålla mitt älskade barn i magen. Livet är bra orättvist och jag hatar att det ska drabba just mig! Det finns så många som inte ens vill bli gravida men endå blir det..
Sorgligt sorgligt, men ack så sant.
Men den som väntar på någonting gott, väntar aldrig för länge. Och jag tänker aldrig ge upp - aldrig någonsin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0