Grym film.

Bion var grym! Jag älskar "Svensson Svensson" och att dom lyckas göra den så grymt rolig återigen gör den ännu bättre!
Det var verkligen jätte mysigt att få komma iväg och göra någonting, det behövdes verkligen. Helst skulle jag bara vilja åka iväg till ett annat land och bara vara, men det får bli i vinter när thias är pappaledig och inte behöver anpassa sig med ledighet osv.. Thailand kanske? Eller bara nåt så enkelt som gran canaria.. Värme blir det iallafall, det är en sak som är säkert.
Nu blir det också värme- en vetekudde,filt och en fin pojkvän tätt intill mig i soffan framför en kriminalare.
Tack för alla fina ord ni ger mig, det gör mig starkare i svåra stunder som nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0