Lovis älskar tacos.

Såg att mitt senaste inlägg kom upp tre gånger och det var givetvis inte med min mening..

Nu är det läggdags här hemma. Vi har blivit mer nattmänniskor än vanligt nu när thias vart hemma från jobbet i tre veckor. Men det blir ju lätt så när man vet att man kan och att man är ledig dagen efter..
Dock Tycker jag dom här veckorna gått allderles för snabbt, men det är förstås på både gott och ont. Det positiva är ju att jag läker mer och mer för var dag som går, fysiskt iallafall. Sedan har vi ju det där negativa med att "vardagen" nu är tillbaka igen. Tankarna rusar runt i huvudet. Kommer jag orka psykiskt? Kommer jag bli en lika bra mamma som jag var innan eller har jag förändrats? Än har jag inga svar, men det får tiden utvisa. Tids nog kanske jag lär mig att hantera det här..
Jag har iallafall blivit mer tacksam (om det ens går?) för att Lovis finns. Jag uppskattar all tid med henne mycket mycket mera och jag glädjs över att hon finns här och gör mig så glad som
Hon verkligen gör.
Tacksam, det är jag. Mer än någonsin!

Godnatt, tack till alla som förstår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0