Vilken daag..

Fyfan vilken dag alltså , Lovis har vart ovanligt mammig idag och hängt på mig hela tiden. Fast inte konstigt med tanke på hur magen hennes hållt på idag, stackarn..

Nu sover hon iallafall och vi kikar på bonde och fikar. Har tagit fram massa gott bröd och pålägg:)
Älskar sån här tid, den är så värdefull.

Imorgon är det fyra veckor sedan jag opererades,fyra veckor sedan jag förlorade min äggledare och det finaste man kan önska - ett barn.
Det är så hemskt att tänka tillbaka på allt och fantisera hur det HADE kunnat vara.
Men än ger vi inte upp!

Jag älskar dig thias :)<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

har ni sålt hunden?

tycker aldrig att den är i bloggen nå mer.. fast jag läser inte bloggen så ofta men :p

2011-10-27 @ 10:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0