allt i sin ordning.

nu är allt i sin ordning igen. Lovis sover i sin säng och vi ska precis till att kika på tv.
Hon hade haft det så himla roligt min hjälte och jag är så himla tacksam för all hjälp jag får utav min fina syster (och emelie också såklart). Hon stormtrivs verkligen där och det gör mig så himla glad !

Förrutom att yra runt hit och dit och ingenstans , så har vi också hunnit med att handla allting till Lovis ettårskalas. Vi handlade alla ingredienser till smörgåstårtorna, så nu är det bara att baka ihop dom på måndag. Gud vad mysigt det ska bli alltså , Lovis första egna födelsedag..

Jag är så lycklig att jag äntligen fick mitt efterlängtade barn efter så många sorgsna år av saknad,längtan och ångest. Hon fyller verkligen på med livsglädje och jag är så himla stolt över att ha en riktig familj. En familj som bryr sig om varandra och där kärleken inte har några gränser..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0