älskade 1åring!

idag för ett år sedan hade jag precis kommit in på förlossningen med en massa värkar och med 3 dagar utan sömn.
Då visste jag ingenting.. vem var du? var du kille eller tjej? var du lång eller kort? hade du mycket hår eller var du helt kal? vad hade du för ögonfärg?
- jag visste ingenting mer än att du var det bästa som hänt mig , redan i magen.

Idag är det din dag och vi ska fira den tillsammans med alla släkt och vänner som bryr sig om och som älskar dig. Vi ska strunta i dom som inte tänker komma , utan göra det bästa av din stora dag.
Jag bad om en sak.. och det var inte att komma med högvis med paket till dig , utan det var att komma och leka med dig och visa att man bryr sig om dig - ingenting annat.

Vi älskar dig Lovis , och du är det allra bästa som hänt mamma och pappa.
Vi kommer alltid att finnas här för dig och aldrig någonsin svika dig. Du ska aldrig behöva uppleva någonting ont i våran famil!


Här är världens sötaste tidningsbild på dig



/ din mamma & pappa
..& storesyster Svea såklart


Kommentarer
Postat av: tessan

Oh så fin hon va på kortet :)

Grattis på 1års dagen!

2011-09-20 @ 10:44:01
URL: http://tewssans.blogg.se/
Postat av: Romina

Grattis till Lovis.

Och det var ett jäättefint kort på henne :)



Hoppas ni får den bästa dagen.

kram

2011-09-20 @ 14:13:15
URL: http://romajs.blogg.se/
Postat av: Tanja Ellwood

åh, vilken fin bild! :) hon är verkligen lik dig. hoppas hon fick en underbar dag!

2011-09-21 @ 23:04:13
URL: http://tanjaellwood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0