Mobilblogg- efter en lite jobbigare månad ...

Mobilblogg- efter en lite jobbigare månad ekonomiskt sätt , så känns det nu riktigt skönt att ha fått lön på kontot igen. Nästa gång vi åker utomlands betalar vi nog inte alltihop samma månad, blev lite väl häftigt med pengar att punga ut. Men resan var värd varenda öre och efter nyår drar vi iväg igen tänkte vi, för då har min älskade thias precis börjat sin pappaledighet och vi kan åka i princip när som då, helt perfa! Nåväl..Mina fina sover som två stockar och jag har precis betalat lite räkningar i brist på annat , men nu är det faktiskt dags att pussa godnatt och sova. Älskar min familj, ni gör mig hel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0