Mobilblogg- här sitter man och spelar spel...

img_8373 (MMS)

Mobilblogg- här sitter man och spelar spel på mobilen och funderar över allt och ingenting. Flytten gör mig nervös.. Kommer vi trivas? Kommer vi få så fint som vi vill ha det? Kommer allt bli bra? Jag försöker intala mig själv att vi kommer trivas  men o andra sidan blir det ju vad man gör det till. Lovis får ju iallafall eget rum och nära och bra till ett bra dagis så det blir nog jätte bra dethär.  Annars då? Jo jag jobbar ja och thias är ute i hedesunda med min pappa där dom bygger upp en ny skorsten. .. Och Snart kommer min fina Lovis hit . Jag saknar henne varje sekund!


Kommentarer
Postat av: Mikki och Milo =)

Har du bestämt vilket dagis det blir ?

2011-09-24 @ 21:49:35
URL: http://mikkki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0