Inskolningsmöte.

Imorse åkte jag hem lite tidigare från jobbet för att hinna byta av thias som började jobbet kl 07. Så när jag kom hem möttes vi i dörren. Det är så tråkigt att bara ses så fort. Vill helst vara med thias dygnen runt. Men det går ju såklart inte och jag är så tacksam som har ett så bra jobb och en bra inkomst.

La mig i sängen och vilade en stund tills klockan blev runt 08. Då väckte jag Lovis och gjorde henne färdig för den första visiten på Lovis dagis. Allting gick jätte bra och Lovis trivdes verkligen!
Lovis mormor följde också med.
Vi stannade ungefär en timme, så nästa gång börjar inskolningen på riktigt. Det ska bli så himla roligt att se Lovis leka med dom andra söta barnen.
Hon fick beröm för sitt tal också, så det kändes jättekul.

Mammas duktiga lilla tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0