På tiden att skriva.

Nu var det ett tag sedan jag skrev någonting annat än en massa svar här, så jag passar på nu, även om jag inte har så mycket att skriva egentligen.

Dagarna rullar på som vanligt och idag var det min tur att jobba igen. Så Lovis är med mormor en stund innan thias kommer hem från jobbet vid 11 tiden.

För någon dag sedan var vi förresten och köpte en Bröllopsklänning. Den är så himla fin och jag hoppas så innerligt att jag inte lägger på mig allt för mycket tills jag ska ha den på mig (förrutom magen såklart).
Fotograf ser också ut att vara fixat, så nu är det inte mycket mer än maten kvar att fixa.
Eller jo Justja, måste boka tid för ansiktsbehandligen som jag fick utav thias i födelsedagspresent och även tid för naglar. Och hår ska beställas också..
- nu blev det mycket helt plötsligt:)
Tur att det är ett tag kvar!


Kommentarer
Postat av: Eva

Ska du inte ha nån brudbukett?

2012-04-05 @ 18:09:29
Postat av: tessan

Hehe, de är en del att tänka på när man ska gifta sig.. jag hittade min klänning idag jag också, känns jätte skönt. Nu äre bara "allt" annat kvar ;p

2012-04-05 @ 20:32:58
URL: http://tewssans.blogg.se/
Postat av: Kelly

Grattis till blivande bröllopet & bäbis nr 2 frida :D

2012-04-08 @ 17:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0