Svar.

vad jobbar du med och vad jobbar din blivande make med?

Svar: jag jobbar som personlig assistent och thias jobbar med golv.

Vad fotar du med för kamera?

Svar: jag fotar bara med min Iphone just nu.

Har ni bestämmt/tittat på någon mer resa?, vart blir det isåfall?

Svar: nja, vi tittar lite då och då men vi har inte bestämt oss ännu. Men det blir nog ingen långresa med tanke på att vi kommer ha med oss våra barn, varav en kommer vara relativt nyfödd.

Det du jobbar med nu, är det ditt framtida jobb?

Svar: det vet man aldrig. Men jag trivs och gillar det jag gör så än så länge är dethär mitt framtida jobb..
Sen vet jag Inte om jag någongång i framtiden kommer att vilja plugga till någonting.

Skulle du tänka dig att vilja jobba på dagis?

Svar: ja, det skulle ja vell kunna göra.

Skulle du vilja bli polis? ja/nej/varför?
Ambulanssjuksköterska? ja/nej/varför?

Svar: polis, nej . Ambulans, ja.

Kollar du på 112-poliser på 4:an 18:00 mån-tors? vad tycker du om det isåfall? :) vilka tycker du mest om isåfall? :D
(själv tycker jag dom i Västerås! :D)

Svar: ja de händer vell ibland att jag kollar på det. Tycker sånna program är jätte spännande. Vet dock inte vilka jag tycker mest om..

När du väntade lovis så va de ju typ en ruta du gjorde varje vecka, hur mycket man hade kvar och hur barnet mådde och så, ska du göra lika dant nu?

Svar: nej det kommer jag nog inte att göra.

Vad tycker era föräldrar om barn och giftemål så tidigt?

Svar: dom är och har vart positiva till det hela tiden.

Vilken är Lovis bästa moster?

Svar: observera att denna fråga är från Lovis enda mosters tjej, så jag antar att jag måste svara Malin på den.
Malin är världens bästa moster med världens bästa tjej!

Hur kom du och t fram till att skaffa barn i sån tidig ålder i över huvudtaget?

Svar: vi båda har alltid velat ha barn i tidig ålder så vi bestämde oss för att skaffa barn.

Vad hoppas du nästa barn ska vara för kön?

Svar: det spelar mig absolut ingen roll!

Hur är t som pappa?

Svar: thias är världens bästa pappa! Jag hade aldrig kunnat ge mina barn en bättre pappa än honom!

Ska du ha fint löshår på ditt bröllop?

Svar: det kommer jag absolut att ha!

Hur visste du att T ville vara med dig resten av livet?

Svar: svår fråga..

Vad tyckte du om att föda barn, var det lika ont som du kunde tänka dig?

Svar: nej, det var lättare än jag trodde för mig. Bedövningen tog jätte bra och tog bort all smärta för mig, så min förlossning var helt underbar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0