2.

2 dagar kvar till beräknat datum och jag är förkyldare än någonsin. Huvudet dunkar , halsen klias och näsan är täppt - precis som det blev innan Lovis skulle födas.
Känns dock som att det är väldigt långt kvar fortfarande, eller åtminstone ett par dagar.
Börjar även tröttna på samtal som enbart går ut på att fråga om jag har fött än! Jag lovar, ni som behöver veta kommer att få veta när bebisen är på gång.

Nu ska jag äta lite frulle och sen vaxa mig lite innan jag tar ett varmt bad med en massa ljus. Puss


Kommentarer
Postat av: amanda

När du känner att du måste in till BB,ska lovis också med då? eller har ni skaffat barnvakt till henne då o så kommer lovis med barnvakten när du har fött? :)
Förresten vad har du för mobil? om du har en iPhone 4/4s, vad tycker du om den och vad tycker du om kameran? sen tar du jätte fina bilder! :D

2012-08-24 @ 14:06:35
Postat av: Anonym

Jag undrar bara om det var benen du vaxade? Isåfall funkar det bra? Hur lång tid tar det innan håret växer ut igen? Hoppas både du och bebisen mår bra när sen tittar ut! :) kram

2012-08-24 @ 16:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0