kommentarproblem.

Vi provar vell igen då.. Efter många påpekningar så börjar jag nu förstå att det är nå knas. Det går inte att kommentera mina inlägg som jag skrivit via mobilappen. Det har alltid fungerat förrut så jag har faktiskt ingen aning om vad som är fel , men det brukar ju kunna strula när det gäller blogg.se. Jag ska försöka ordna det , men tills dess får ni vell gå tillbaka ett år eller så för att kommentera om ni känner för det , annars är det vell bara att vänta och se om det ordnar sig, vilket det såklart ska göra så småningom. Nåväl. Nu skriver jag iallafall via datorn så detta inlägg kommer förhoppningsvis gå att kommentera.. När det gäller graviditeten så går allting jättebra. Magen växer och jag känner mig tjockare och tjockare för varje dag , även om magen inte alls är så stor som det känns som. Jag börjar dessutom må mycket bättre och allt känns bara jättebra.. Jag kan knappt förstå att jag ska bli mamma på nytt , att lovs ska bli store(!)syster och att thias ska stå vid min sida på förlossningen och dela den största stunden i livet - för andra gången! Bara tanken gör mig så himla överlycklig, allt känns så overkligt.. Och inte nog med det ! I sommar ska vi äntligen gifta oss, höggravid.. Så nu letas det inspiration till en fin gravidklänning som ska sys hos en sömmerska och även frisyrer osv , men allt kommer att bli väldigt enkelt , precis som vi vill ha det. Grillkväll med dom närmsta och en massa bra musik väntas troligtvis efteråt. Och jag har en världsfin ring som ligger här hemma och väntar på att få sitta på mitt finger. Så enkel , men endå så himla fin! Nog om , ja , allt.. Nu ska jag kika på lyxfällan.

Kommentarer
Postat av: sandra - mamma till hugo och theo

grattis till bebisen och giftermålet som ska ske :) va roligt! Jag kan tipsa om vagnen " urban jungle duo " den har jag till mina twins och är super! lite klumpig här och där som dom flesta vagnar är, men superlätt att använda och framförallt bekväm och fin för barnen. annars kan jag tipsa om vagnen "baby jogger city select" finns hos barnenhus, den hade jag också kunnat tänka mig att ha. men passar inte här där vi bor :)

2012-02-16 @ 21:23:54
Postat av: Johanna - Mamma till Melissa

Grattis till både graviditet och det kommande bröllopet! Har försökt skriva grattis och lycka till vad gäller din graviditet tidigare! Vad mysigt med bröllop, drömmer ofta tillbaka till vårt bröllop! Näst bästa dagen i mitt liv, Melissas födelse är ju självklart den bästa :)

2012-02-16 @ 22:07:29
URL: http://Johannaz.devote.se
Postat av: tessan

Grattis till graviditet & giftermål :) Jag ska också gifta mig i sommar :D :D

2012-02-17 @ 19:43:39
URL: http://tewssans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Baby Jogger City Select

2012-02-18 @ 17:28:59
Postat av: linnea

Med tanke på att hitta en bra sömmerska, så vet jag en! Hon jobbar på klackbaren som ligger vid McDonalds på stan. Hon sydde in min balklänning och det var verkligen inte det lättaste med så många pärlor som jag hade vid bysten. Men hon gjorde ett kanonjobb, syntes inte ens!

Hon är thailändska och har för mig att hon importerar äkta thailändskt siden om det skulle vara något.

Är ju ett tips iaf! :)

2012-02-21 @ 23:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0