Jobb och BM.

Tillbaka på jobbet igen! Som sagt, det är många pass nu såhär i sluttampen för min del. Började som vanligt kl 08 imorse , sen smet jag iväg en stund på förmiddagen för ett besök hos barnmorskan. Allting såg bra ut och bebis hjärtljud låg på 150. Magen hade sjunkit och den ligger fortfarande med huvudet nedåt(dock ej fixerad). Min vikt går uppåt men jag är ännu inte uppe i slutvikten jag hade med Lovis, dock gick jag bara upp 9 kg med henne allt som allt och nu är jag redan uppe i 9-10. Så vi får vell se vart det slutar! Efter det här jobb dygnet så har jag bara två dygn kvar att jobba innan jag går hem. Ska bli så mysigt att ha semester tillsammans med min fina familj <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0